Τρίτη, 21 Νοεμβρίου 2017

Επιλογές για μείωση της χοληστερίνης

reduction-cholesterol

ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΤΕ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ
ΨΑΡΙΑ
ΚΡΕΑΤΑ
ΑΥΓΑ
Ψάρια, λευκά άπαχα κρέατα, ασπράδια αυγού Τηγανητά κρέατα και ψάρια, αρνί, χοιρινό, θαλασσινά, κρόκο αυγού
ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ Γάλα & γιαούρτι με μειωμένα λιπαρά, άπαχα τυριά Πλήρες γάλα, κρέμα γάλακτος, πλήρες γιαούρτι, μαλακά τυριά, παγωτά, γλυκά, σαντιγί.
ΑΜΥΛΟΥΧΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ Δημητριακά χωρίς ζάχαρη, μαύρο ψωμί, όσπρια, ζυμαρικά, ρύζι Κέικ, κρουασάν, μπισκότα, πίττες.
ΦΡΟΥΤΑ-ΛΑΧΑΝΙΚΑ Όλα τα φρούτα και τα λαχανικά φρέσκα ή καταψυγμένα Φρούτα με σαντιγί ή κρέμα γάλακτος.
ΛΙΠΗ-ΕΛΑΙΑ Ελαιόλαδο, μαλακή μαργαρίνη Βούτυρο, σπορέλαια, υδρογονωμένα λίπη και έλαια.
ΔΙΑΦΟΡΑ Χυμοί φρούτων και λαχανικών Σοκολάτες, Ξηροί καρποί, μαγιονέζα, έτοιμα φαγητά
 63 επισκέπτες on line