Τετάρτη, 20 Σεπτεμβρίου 2017

Γενικές Οδηγίες Διατροφής

nutri

  1. Δεν αποκλείουμε τρόφιμα από τη διατροφή μας!!
  2. Όλες οι ποσότητες αναφέρονται σε μαγειρεμένες τροφές, ζυγισμένες χωρίς κόκαλο.
  3. Σε περίπτωση ανάγκης μπορεί να γίνει αντιστροφή ανάμεσα στο κυρίως και το ελαφρύ γεύμα.
  4. Άπαχα τυριά: Cottage, Ανθότυρο, Fina, Milner εν λευκω, νουνου light(11%).
  5. 1 φρούτο θερμιδικά ισοδυναμεί με 1κ.σ. ζάχαρης, ή 1κ.σ. μέλι ή 1 κεσεδάκι ζελέ φρούτων.
  6. Το ρύζι και τα μακαρόνια να είναι αβουτύρωτα.
  7. Περιορίστε το λίπος στη διατροφή σας και ιδιαίτερα το ζωικό (βούτυρο, μαγιονέζα, λίπος γάλακτος - κρέατος, κλπ).
  8. Πίνετε 8-10 ποτήρια νερό την ημέρα.
  9. Αποφυγή τροφίμων πλούσια σε νάτριο (κονσέρβες, παστά, αλλαντικά) και επιτραπέζια χρήση άλατος
  10. Αυξήστε τη σωματική σας δραστηριότητα, 30’-1 ώρα/ημέρα περπάτημα.
  11. Χρησιμοποιείτε πάντα ελαιόλαδο (έχει τις ίδιες θερμίδες με τα άλλα, είναι όμως πολύ πιο υγιεινό).
  12. Αν πεινάσετε κάποια στιγμή, καταφύγετε στις σαλάτες και τα χορταρικά ή σε φρούτα.
  13. Ελεύθερα μπορείτε να καταναλώνετε : λεμόνι, ξύδι, πιπέρι και καρυκεύματα, καθώς και τσάι, χαμομήλι (χωρίς ζάχαρη).
  14. κ.σ= κουταλιά της σούπας
  15. κ.γ= κουταλάκι του γλυκού
  16. φλ.= φλιτζάνι του τσαγιού
  17. 30γρ τυρί=1 σπιρτόκουτο
  18. Προσοχή στην ποσότητα ελαιολάδου κατά το μαγείρεμα!!!!!!!!
 52 επισκέπτες on line